Reklamační řád
Postup uplatnění reklamace
Objevil se problém s vaším zbožím? Nevěšte hlavu, postup reklamace není nijak složitý ani zdlouhavý. Stačí když nám na email info@proutidekorace.cz co nejdříve zašlete údaje uvedené níže.
Poškozené zboží
- Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží.
- Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
- Fotografie poškozeného zboží i balíku, ve kterém výrobek dorazil.
Nefunkční zboží
- Číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží.
- Důvod reklamace (popis závady zboží atd.).
Kompletní reklamované zboží (nikoliv pouze poškozenou část) zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:
Proutídekorace.cz
K Vodárně 1225
Dolní Lutyně
735 53
Na výše uvedené adrese můžete zboží reklamovat i osobně.
K vrácení reklamovaného zboží můžete využít přepravce, který vám bude vyhovovat.
Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.
K reklamaci nám také napište, jaké řešení je pro vás nejlepší. Máte na výběr ze dvou možností:
- Vrácení peněz (v takovém případě připojte i číslo svého bankovního účtu včetně pomlček, na který vám zašleme zaplacenou částku)
- Výměna zboží (ne vždy dokážeme výměnu zboží zajistit, ale uděláme vše pro to, abychom s pomocí dodavatelů dokázali získat přesně váš kousek, tentokrát ale ve 100% stavu)
Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve, nejpozději však do 3 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.
Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
Reklamační řád
Práva z vadného plnění
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Minimální záruční lhůta
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Podmínky záruky
Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.
Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na info@proutidekorace.cz. Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.